Thursday, September 20

1Malaysia Brother Buatkan Guan Eng Kencing Dalam Seluaq.


Bekas Naib Presiden DAP Tunku Abdul Aziz akan membuat penampilan kali pertama berceramah membongkar niat jahat DAP di seluruh Pulau Pinang. Kita lihat apa pulak riaksi Guan Eng dalam hal ini. MKP diberitahu Guan Eng amat marah dan hingga menepuk meja kerana pastinya banyak benda akan dibongkarkan oleh Tunku Aziz.Ini adalah penampilan kali pertama Tunku Aziz selepas keluar dari DAP kerana sikap cauvanis Guan Eng didalam banyak hal di Pulau Pinang.Tunku Aziz yang telah membawa kejayaan kepada Guan Eng dan DAP semasa berkempen pada PRU-12 yang lalu.Dulu jika disebut Guan Eng siapa yang kenal?Tunku Aziz yang telah mempopularkan Guan Eng di Pulau Pinang akan tetapi bila dah menang Guan Eng diibaratkan kacang lupakan Kulit.....




Ceramah kali pertama ini akan diadakan pada malam ini di Tokong See Miew Jalan Perak bersama tiga bekas ahli DAP.Tony Tan bekas pegawai khas Seputih Teresa Kok serta bersama Yap Kon Min.sokongan terhadap 3 bekas hardcore DAP ini pastinya mengembalikan kepercayaan kaum cina di Pulau Pinang terhadap BN.

1malaysia Brother nie bukan macam "brotherhood" yang dok ada beb."Brotherhood" yang dok ada cuma baik didepan mata akan tetapi kat belakang kona baring sampai ketelinga dibuatnya.........Bukan setakat telinga berdarah tapi habis sumbing dek kerana terkena jalan Tar............Pada mulanya MKP ingat depa nie adalah bebas serta mengambil sikap berkecuali dan tidak menyokong BN akan tetapi dikhabarkan setia menyokong BN.1Malaysia Brother ini juga adalah pertubuhan aktivis yang telah diasaskan di Pulau Pinang.

Pengerusi Pertubuhan ini adalah Khoo Boo Eam maklumat terkini keahlian mencecah 14 ribu ahli dan 85% ahlinya terdiri dari kaum Cina dan pastinya akan bertambah.Guan Eng kini mengatur langkah untuk mengekang dari perihal ini berlaku.Impak dari pertubuhan ini amat besar kepada masyarakat cina.Guan Eng risau kerana Tunku Aziz mempunyai sokongan dari akar umbi yang amat kuat dikhabarkan kepada MKP pihak MPPP telah diarahkan untuk stanby dan buat apa yang patut supaya orang ramai tidak hadir pada majlis tue.

MKP Ayat Sempoi : Guan Eng pastinya tido tak lena malam nie.........

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive