Monday, September 17

Ngeh Koo Ham Hina Islam?


Celaka punya Ngeh menghina umat Islam di Malaysia membuang masa protes filem yang menghina Nabi Muhamad.Seorang rakyat Amerika Syarikat berbangsa Yahudi, Sam Bacile telah menerbitkan filem bertajuk “Innocence of Muslims” yang menghina Rasulullah saw hingga mencetuskan kemarahan umat Islam di seluruh dunia.

Tak habis-habis bangsa kafir laknatullah ini nak menghina Nabi Muhammad s.a.w yang kita sanjungi. Nampak sangat dalam filem ini memberikan gambaran yang bertentangan dengan watak sebenar Nabi Muhammad dan orang-orang islam adalah dianggap sebagai bangsa pengganas.


MKP tengok pun dah rasa geram dengan pengarah filem ini. Nampak sangat pengarah ini seorang yang anti Islam dan boleh kita labelkan sebagai dajal yang menjadi perosak kehidupan orang-orang islam. Apa motif diorang nak buat filem sehingga menghina Nabi Muhammad s.a.w. dan orang -orang Islam?

Lahanat punya ahli Parlimen DAP nie nak komen dalam twitter pun agak-agaklah jangan sampai menimbulkan rasa marah umat Islam di Malaysia der,Kelak lu akan dihina oleh pengundi lu sendiri...Ini  adalah bukti menyatakan bahawa DAP memang anti Islam.Kalau lu nak kritik Khairy Jamaluddin MKP tak la kisah sangat coz itu dah masuk bab politik tapi ini sampai Islam lu bawa sekali apa kes?

Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive