exponegaraku

Tuesday, September 25

MAIN BELAKANG ANWAR LEBIH PANJANG DARI TANGANYA: TUN M


Dedahan berapi dari Ayahanda TUN M.Patutlah pakatan rakyat nie cukup takut bila Ayahanda Tun bersuara kembali.Video kat atas tue MKP baru tengok memang dah lama dah der,Ayat pedas hingga menusuk kalbu der..Kalau manusia berfikiran waras dan matang mungkin tidak dapat menerima kenyataan bila sesuatu musibah nie kena batang hidung dia sendiri.




Patutlah haprakDaily telah mengeluarkan benda macam nie kat laman blognya.Kenapa takut untuk berhadapan dengan kenyataan.MKP nak tanya kepada editornya adakah UMNOONLINE pernah buat macam nie dekat pemimpin pakatan jika tiada bukti yang sahih.Itulah bezanya UMNO dan PAS!!!!PAS main serbu tak pakai helmet der,Nanti sakit dapat malu pun dapat der.....

Yang memberi kenytaan pada artikel berkenaan pulak si Mahfuz Bean mana ada relevannya.Biarlah apa yang diperkata tue tidak sedikit memberi kesan serta kesedaran kepada rakyat.Bebaru nie aje korang boleh bersuara jika dulu ketika Ayahanda Tun jadi PM mampus la korang nak buka mulut macam nie......Video dibawah boleh membezakan diantara kedua-dua pemimpin nie.....


Apa kejadah punya Mahfuz Bean kalau nak fitnah pun bagilah orang pecaya sikit nie dok merapu tak tentu hala.Cerita macam nie dok pembohong kat orang kampung........


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive