Sunday, September 2

Anwar Diserang DiDalam Masjid?

MKP baru saja dimaklumkan oleh rakan seperjuangan dari kedah menyatakan Anwar Ibrahim telah diserang didalam masjid oleh AJK Masjid.Road tour anwar dari kelantan tiba di Kedah pada petang tadi dan acara secara besaran berlangsung di stadium Darul Aman.

Anwar dan rombongan mengadakan takzirah di Masjid Al-Husin, Seberang Pumpong, Alor setar lokasi ini berdekatan dengan Stadium Darul Aman dan tak jauh jualah dari Madrasah Salihah yang pernah menimbulkan kontroversi sebelum ini.

Sudah pastinya Anwar dan pakatan harami ini bakal menyalahkan UMNO dalam setiap malapetaka yang menimpa mereka.Itu adalah SOP anwar sampai kes bersuka ria dengan chinadoll pun UMNO dipersalahkan yang sedap depa pulun tapi yang buruk itu UMNO.

Padahal mungkin yang datang membuat kacau didalam Masjid itu mungkin adalah orang PAS atau PKR sendiri yang tidak suka kepada kepimpinannya yang menyokong Israel serta Hukum Hudud...

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive