Monday, September 10

Kenapa Hadi Pertahankan Nasha?


Mesyuarat Majlis Syura PAS malam tadi tidak membincangkan soal kedududukan Nasharudin sebagai Timbalan Presiden dan Hadi Awang menyifatkan bahawa soal Nasharudin bukan satu masalah.

Kenapa Hadi Awang tiba-tiba seperti mempertahankan Nasha, berbeza dengan Nik Aziz yang bernada keras terhadap Nasha sebelum ini?

Juga, kenapakah Nik Aziz, yang sepatutnya mempengerusikan mesyuarat tersebut yang bermula pada jam 8.55 malam, meninggalkan bangunan pada jam 9.15 malam?

Jawapannya mungkin berada pada desus-desus dari dalaman PAS yang kedengaran akhir-akhir ini. Sumber dalam mengatakan bahawa Nik Aziz akan "bersara kerana masaalah kesihatan tidak lama lagi" (dibersarakan?), dan Hadi Awang bersama Nasha akan berusaha ke arah penyatuan dengan UMNO. Ada sumber menyatakan bahawa Mat Sabu juga akan "bersara".

Sejauh mana kebenaran desus-desas ini, kita tunggu dan lihat. Tetapi melihat kepada senario semasa yang langsung tidak menyebelahi PAS, aku tidak terkejut kalau ini benar-benar berlaku.

LAPORAN HAPRAKDAILY

1 comment:

Anonymous said...

hadi punya lutut dah goyang teruk la...
sebab tu tak brani drop nasha...
kalau si tua ni drop nasha ibarat hadi bunuh diri dalam arena politik...

pejuang hamas...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive