Sunday, September 23

JANGAN TENGOK VIDEO NIE?


Korea popular dengan K-pop.Itu semua orang tahu dan mengenalinya.Tapi MKP nak bagitau tranfomasi yang telah dibuat oleh korea amat menakjubkan dengan hanya muzik/artis serta teknologi keretanya serta Samsung mampu membuatkan sesebuah negara terkenal dan disegani..Akan tetapi tranfomasi yang telah dibuat bukan datang dengan bergolek dan sekelip mata ianya memerlukan pentadbiran kerajaan yang baik serta situasi politik yang stabil....jika keadaan politik tak stabil mana ada pelabur nak datang der.MKP lihat Malaysia jua bakal jadi sedemikian dengan Tranfomasi yang telah dibuat oleh PM DS Najib Razak...Tapi heran jugak ada blogger kata politik dan hiburan nie tak boleh campur nanti kena buang link.....Apa punya turrrrr





Oh dah lupa pasal video nie...Nampaknya Korea Selatan menggunakan sepenuhnya populariti Gangnam Style untuk mempromosi negara mereka di mata dunia.

Terbaru barisan para peserta ratu cantik Miss Korea 2012 turut serta mempromosikan lagu ini dengan penghasilan parodi klip berkenaan yang ditukar tajuknya ke ‘Mikko Style’.

Dengan aset wajah dan tubuh yang menawan, ternyata ‘strategi’ ini berhasil apabila klip berkenaan telah ditonton 1,357,043 kali di seluruh dunia.

Ramai orang kata awek Korea tak ‘original’ kerana sering melakukan pembedahan plastik, tetapi yang pasti mereka ada cara sendiri untuk memadamkan ‘stigma’ itu.

Oh Korea….

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive