exponegaraku

Sunday, September 30

TERIMA KASIH @milosuam @Amenoworld ?



Agak lucu bila MKP tengok jawapan dari milosuam nie,kelakar pun ada!!! lawak tahap budak PASti pun ada?MKP nak bagi penjelasan kepada milosuam yang bangang.Blogger pencacai nie tak baca ke tajuk yang tertera kat atas tue? woi gambaq sapa nie? seingat MKP budak tadika PASti pun paham dan lebih mengerti dari milosuam nie apa maksudnya? ternyata tahap menjawab dari milosuam nie dari mula dah bersikap emosi bukan dan pemikiran yang waras.Mungkin beliau tertekan dengan upahan wang ringgit supaya membalas serta mempertahan apa sahaja tomahan dari kami Blogger Pro BN.Ternyata umpan yang MKP pasang mengena...jika kita bertepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi.Itu fakta yang jelas dan relevan.




MKP tahu gambaq itu adalah dari internet dan aksi sebenar bukanlah dari pihak PAS dan jawapan dari milosuam tue betul akan tetapi milosuam menyalahkan MKP kerana menyiarkan artkel ini.Dah MKP nyatakan ianya adalah perangkap untuk menjerat milosuam atau sesiapa saja yang termakan dengan cywar ini....Siapa yang untung disini?Kalau MKP dilebel blogger lembu dan sebagainya ternyata milosuam mempunyai darjat lebih hina dari itu kerana bertindak mengikut hawa nafsu dan pemikiran kurang waras.Lantak pi la hang nak kata apa pun milosuam serta penjilat tegar PAS kt blog MKP.Tak luruh pun satu bulu aku bila hang mengata????


berbalik kepada jawapan dari Amenoworld lebih cerdik dan paham apa yang telah dipersoalkan,sebaliknya Amenoworld tidak menyalahkan MKP dan terus membuat ulasan kepada pemberi maklumat dari FB iatu nasuhafast yang memulakan menyebarkan gambaq ini.Ini adalah permainan dan Cywar.Teknik provokasi ini penting dalam Cywar sama jugak pihak blogger pembangkang yang telah memainkan isu gambar dibawah:


Lagi nampak kurang cerdik serta bodoh kerana kerana sah ianya bukan gambaq yang betul dan sahih...So milosuam lu kantoi tahap meloyakini der!!!!!!!Yang penting aku tak sebut dan menyatakan nama pemimpin PAS seperti blogger kucing kurap yang pernah memainkan gambaq diatas.

MKP Ayat Sempoi :Tolong promo blog MKP jutaan terima kasih bro....

6 comments:

Anonymous said...

Tahniah MKP
Kerana menunjukan tahap bodoh Gaban IQ Kau
Papagomo pun IQ rendah juga
Tapi hang lagi bodoh Gaban
Rapala jngga

matkilaupenang said...

laaa dah mai tukang komen membela anjing milosuam,,,,berapa depa bayaq haaaa?kesian kt hang!!!tak best pujian hang bagi la yg sempoi punya.....tak luruh pun satu bulu aku kt badan walaupun bulu banyak haaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

Salam Mat Kilau Penang
Sesunguhnya saya kasihan kepada Umie saudara yang mengandung kan Anda selama 9 bulan....saya juga Kasihan
Kepada ayahanda Anda yang mengazankan saudara ketika saudara di lahirkan...
Sekiranya saudara Sudah berkeluarga saya juga kasihan kepada isteri Dan anak anak Anda....

Sesunguhnya Anda mungkin seorang Mat yang berkilau di dunia Sahaja...kilauan Anda belum tentu di akhirat,,,,
Hanya yang mana kuasa saja yang menentukan segalanya

pemuda melayu kedah said...

Kehkeh,pencacai termakan umpan.gud job bro.biaq depa meroyan dlm komen ni

Najib said...

serius bodo tahap cipan... kerat konek la bro

memalukan je

mesti konek ko penuh dengan taik palat kan

Anonymous said...

Smoga Allah Taala memberi hidayah kepada anda.Kembalilah ke pangkal jalan,sbg seorang Islam,sy mendoakan anda sejahtera dan diberi petunjuk oleh Allah untuk bertaubat.Hentikanlah dpd melakukan fitnah,kerana sekiranya Izrail mencabut nyawa anda,tiadalah guna lg taubat dan penyesalan selepas itu.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive