RAPID

Sunday, September 30

NIE PUN SALAHKAN BN KE?




kalau dapat dekat blogger pembangkang depa mesti kata nie semua salah BN/UMNO kerana membiarkan acara ini diadakan.Tapi kali nie acara dilangsungkan disalah sebuah negeri yg dikuasai PKR.




Bola sepak memang sukan yang menjadi kegilaan rakyat tak kira ceruk mana pun dorang duduk. Walaupun tak seme orang suka menonton dan minat bola sepak tetapi rata2 di kebanyakkan negara khususnya orang lelaki memang minat bola sepak.


Aku pun minat bola sepak. Tak minat main tapi minat sokong dan tonton pasukan yang aku sokong. Tapi sekarang aku ada sedikit masalah. Sebenarnya aku nak minta tolong kekawan. Otak aku pening fikir ini ka negeri SELANGOR KITA..?

Tigerbeer = anjur satu kejohanan sukan bola sepak dengan kerjasaman astro plus ESPN star sports. Kejohanan tersebut berlangsung di SELANGOR iaitu di pusat membeli belah The Curve, (terletak dalam negeri SELANGOR). Ikut dari gambar yang aku dapat di beberapa blog dan website.. kejohanan tersebut adalah kejohanan terbuka.

Maksudnya sesiapa sahaja, laki pompuan kanak2 ka bapak budak ka remaja ka apa ka terdedah kepada acara yang berlangsung di sepanjang kejohanan tersebut.

Rasa seronok sangat SELANGOR dijajah pakatan....

Sumber : rezabtanahmelayu.blogspot.com/2012/09/main-bolasepak-sambil-bogel-di-selangor.html

- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

Anonymous said...

Exco Sukan Selangor tu orang PAS. tidur ke dia ni!!!!

Anonymous said...

mana peginya lebai2, ulamak2 lagi maksum Pas ni..??

dah jadi tunggul kayu ke.. atau dah jadi ularmak bisu...

hampeh.. punya Pas

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive