Friday, September 28

PANAS : ARTIS DI BAYAR UNTUK DI CIUM?


Macam-macam artis zaman sekarang buat untuk menarik perhatian der,Nasib baik tak berlaku di Malaysia der ianya melibatkan artis indon NIKITA Mirzani.Tujuan artis ini berbuat sedemikian adalah untuk beramal mungkin di sana benda macam nie dianggap perkara biasa kot.Mengikut satu blog sensasi indon mengatakan hasil dari kutipan dana tersebut akan disalurkan kepada korban gempa di Sulawesi Acara ini dianjurkan oleh  Kepedulian Orang Indonesia (KOIN) bertempat di Hard Rock Cafe, Jakarta pada Rabu (26/9).





Harga yang ditawarkan pulak ialah 5juta rupiah der.Lelaki berusia 60 tahun pulak yang bertuah pada malam itu........

Tapi MKP ada satu cita gempak dari Perak.... ABBY ABADI dah tak laku?  Sejak Pas mengalami kemelut dengan kenyataan Ngeh dalam tweetnya ramai penyokong setia Pas sudah tidak mahu lagi hadir dalam setiap majlis ceramah, ini membuatkan pemimpin Pas tempatan pening kepala kerana derma yang dikutip kadang-kadang tak sampai RM100 satu malam.


Untuk mengembalikan kemeriahan majlis ceramah pas mereka terpaksa mengadakan konsert sebelum ceramah diadakan kadang-kadang ceramah hanya 10 minit sahaja dan selebihnya adalah konsert.

Ramai penduduk sekeliling resah dengan bunyi bising kerana konsert mereka kadang-kadang berlarutan hingga jam 1 pagi. BACA SELANJUTNYA KLIK

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive