Tuesday, September 25

PEMILIK JET SUDAH DIKENAL PASTI.


Nama pesawat/jet yang hangat diperkatakan ketika ini.Dassault Mystere Falcon 900 Berikut adalah No Pendaftaran N990BB Jet berkenaan dan telah didaftarkan atas nama Wells Fargo Bank Northwest sebagai trustee (sebuah syarikat berpengkalan di Amerika Syarikat) memulakan beroperasi di Subang sejak Februari 2012.

 'Pemilik' - 'Agen Tempatan' - 'Operator' : Dato Mohamad Taufik bin Haji Omar, Pengerusi LD Sports Sdn Bhd, Presiden Malaysian Judo Association.

Rakyat inginkan penjelasan dan kenapa ini berlaku takkan bagi pinjam aje..Adakah bodoh si pimilik kapal terbang memberikan penerbangan percuma dan tidak mengharap sesuatu. Tolonglah jangan perbodohkan rakyat, kita beri sekuntum bunga tahi ayam kat seorang perempuan pun tetap mengharapkan sesuatu inikan pula kalau diberikan pinjam jet mewah peribadi.Mahukah kita mempercayai kenyataan seperti ini ..amat memalukan dan pengundi pasti akan berpaling tadah dengan kenyataan bodoh ini dari seorang kononya bakal menjadi perdana menteri.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive