Friday, March 22

PANAS : GAMBAR SAFWAN ANANG DIGARI POLIS KERANA KURANG CERDIK....


Nama Safwan Anang dah tengelam dan tidak diperdulikan oleh pemimpin pakatan rakyat. Cara paling bernas kononya untuk menaikan kembali namanya ialah tindakan bodoh seperti ini.teknik gampang seperti ini memalukan golongan mahasiswa yang terkenal dengan berpendidikan serta mempunyai budi bahasa.


Datang ke pangsapuri hanya 3 orang buat kacau lepas tue ambil gambar hebahkan di blog dan laman media. Lepas tue minta simpati dan perhatian.....gampang 

3 comments:

Anonymous said...

LOOKS LIKE A LOSER WHO CRAVE FOR POPULARITY!! PLEASE OPT FOR SOMETHING BETTER TO PROOF LA. DESIGN MODEL KERETA MALAYSIA YANG BARU KA, CARI FORMULA HOW TO TURN GABBAGE INTO USEFUL THING KA.... MENGHABIS KAN BOREH LA YOUNGSTERS LAGU NI...

Anonymous said...

Kenapalah orang-orang Melayu ni masih tak sedar? Kenapa kita membiarkan diri kita yang cukup akal fikiran diberi Allah untuk memikirkan antara yang betul dan yang salah. Tidakkah mereka sedar, mereka ini dipergunakan semata-mata untuk berkuasa di tanah Melayu ini, dan menafikan hak dan pengiktirafan kita sebagai bumiputera tanah air kita ini.

Kenapa PAS sanggup menggadai ugama, bangsa dan negara semata-mata nak menjatuhkan kerajaan sekarang. Saya bukan orang Umno dan saya bukan pencacai Umno. Saya orang Melayu, dan luahan hati saya ini adalah ikhlas kerana saya khuatir dengan perkembangan politik negara kita sekarang.

Saya begitu kecewa dengan bangsa saya sendiri yang begitu ghairah nak berkuasa, sanggup melakukan apa sahaja semata-mata nak memegang kuasa. Sedarkah anda sekelian, cita-cita yang dikejar, hanyalah impian kosong saja kerana telah dirampas oleh tangan-tangan KAFIR KOMUNIS yang secara terang dan nyata akan menjatuh dan menyisihkan bangsa Melayu di Malaysia ini. Kalau tak percaya, layarilah blog-blog mata sepet ini. Janji manis yang keluar dari mulut mereka hanyalah janji kosong semata-mata.

Apakah sumbangan KAFIR KOMUNIS dan MUNAFIK ini hinggakan PAS sanggup bersekongkol dengan mereka dan merelakan diri mereka dipijak dan dibisukan bila tiba hal-hal yang membabitkan Islam dan Allah. Tiada Islam dan hukum hakam yang diselitkan dalam Menifesto tak mengapa. Sedangkan PAS lah yang mudah mengkafirkan saudara islam sendiri kerana tidak mengamalkan hukum Islam.

Saya tak rela anak cucu saya menjadi rakyat kelas kedua sepertimana negara jiran kita. Sedangkan ini TANAH MELAYU, hidup mati kita, kita akan pertahankan tanah air kita, ugama dan bangsa kita.

hangkedee said...

Genarasi pelajar yang kuat makan taik babi Dapig di suap oleh Barua barua tegar pas pis pus pus pus kucing kurap pr.Ada berani minta (big boss Dapig) kerusi lebih Pru 13 nanti.HAMPAS.Ana rasa lu mayak takut itu oku kapal sinki maa.kecut teloq pelaq hampa kat dapig di Kedah Dapig. mayak kelusi maa 10000 kelusi tolak semua kosong maa...yam seng..takebeer.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive