Sunday, May 6

AZMIN JANGAN MEROYAN NANTI HILANG FOKUS


Terbaru MKP dapat berita yang mengemparkan bahawa Azmin dah kena perintah berdiam diri supaya tidak lagi memberi kenyataan berhubung kes skandal terlampau didalam tandas.PKR nie biasalah jika dah kantoi mulahlah langkah yang kurang matang.Siapa yang bagi arahan? Sudah tentu mentor sumbangnya Anwar Ibrahim.

Azmin Ali tidak perlu marah-marah atau kecil hati pasal penyebaran beberapa foto aksi panas lelaki mirip beliau dengan wanita melakukan oral seks dalam tandas yang ‘semakin panas’ selepas Anwar Ibrahim mempertahankan lelaki itu bukan Azmin.perumpamaan melayu dulu kala jelas menyatakan ada ubi ada batas sudah baca harap beri jawapan balas ada hari kena balas!

Beliau dan pengikut-pengikut tegarnya boleh menuduh UMNO dan BN punya kerja.
Jawapan itu sudah sinonim dalam kamus pembangkang malah jika dunia ini kiamat sekalipun, pembangkang akan salahkan UMNO dan BN.Jika itu bukan Azmin seperti mana penafian beliau, biarkanlah.

Pergilah mereka berdua ke nama ceruk rantau berceramah untuk bersihkan diri masing-masing selagi masa mengizinkan.Dalam masa sama, ramai bertanya mana Wan Azizah Ismail, Nurul Izah, Tian Chua serta komander-komander PKR lain ketika sidang media beberapa kerat ahli parlimen PKR mempertahankan Azmin, pada Jumaat.

Sesungguhnya, episod itu tidak akan berakhir di tengah jalan kerana semua itu hanya permulaan bagi satu perjalanan yang semakin jauh buat ahli parlimen Gombak itu.

Ramai ingin tahu betulkan rakaman dan penyebaran gambar itu dibuat orang dalam PKR yang sudah muak dengan cara politik Azmin dan Anwar.

Mereka hanya pentingkan diri sendiri sedangkan ada pemimpin dan ahli-ahli yang terpaksa berjuang siang malam demi parti akhirnya diketepikan sebab Azmin adalah angsa bertelor emas milik Anwar.

Azmin dan Anwar juga boleh nafikan itu kerja orang dalam PKR tetapi bagi Datuk Zulkifli Noordin, bekas rakan dan peguam Anwar, dulu bersama-sama dalam PKR sebelum sedar nawaitu perjuangan Ketua Pembangkang itu bagai api dalam sekam, beliau yakin itu kerja dalaman (PKR), tak ada kena mengena dengan orang luar.OLEH ROSLAN BIAN

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive