Monday, May 28

#BANGKANG DARI LONGKANG BUATKAN ANWAR PENING?


Video klip terbaru daripada sekumpulan artis yang melakonkan sketsa "Bangkang Dari Longkang" boleh disifatkan memalukan.

Perkataan "memalukan" yang PM maksudkan adalah boleh mendatangkan kemarahan dan "menurunkan" kemaluan Anwar Ibrahim apabila ada diantara dialog daripada sketsa tersebut ada menyebut;

"Bermula daripada defence KITA MAIN BELAKANG DAHULU" dan disahut oleh seorang pelakon lain "MAIN BELAKANG AHHH" berkali- kali untuk menegaskan perkara tersebut yang secara tidak langsungnya adalah sindiran pedas terhadap Anwar Ibrahim yang sememangnya gemar "MAIN BELAKANG"

Tidak cukup dengan itu, setiap pelakon utama turut mengenakan baju berwarna yang melambangkan PAS, PKR dan DAP.

Yang paling melucukan PM adalah apabila keluar sahaja butir bicara dari Johan yang mengenakan baju hijau, beliau turut menggunakan slanga Pantai Timur untuk menggambarkan Nik Aziz atau Hadi.

Ah, malas MKP nak tulis panjang lebar, layan je video ni;

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive