Sunday, May 20

CINTA BN GILA DARI USTAD AZHAR IDRUS?



MKP rasa makin kurang hormat dah kepada Ustaq Azhar Idrus kerana sikap yang kurang cerdik bila dipentas pada semalam ketika berada di Padang Kota Pulau Pinang.Kalau nak berbicara tentang Agama Islam memang dia pandai akan tetapi apakah hukum mengata sesebuah parti itu gila???????Jawap Ustad.
BN Gila ka? atau Ostad ka makin gila glamer sejak dua menjak ni???Dah senang-senang kata orang gila, senang je cakap melawak??

2 comments:

DA said...

Memang gitu la bila dah ramai peminat.... Lama-lama jadi riak bila setiap apa yang dia cakap boleh buat orang gelak, dia akan cakap lagi. Bila yang dengar majoriti org BN,dia kutuk PR. Bila depan org PAS, dia kutuk BN pulak. Janji dia makin popular.... Lama2 cakap ikut sedap...

bezita said...

org yg dah berjaya bawa anak muda cintakan islam pun hampa nak kutuk no,sbg seorang islam,apa sumbangan hampa kpd islam?????

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive