Friday, May 25

NURUL IZZAH KECEWA?


Nurul dah buat laporan polis kenapa nie?Mungkkin kerana ada sumbar telah memberitau rahsia diantara MKP dan beberapa blogger yang lain menyimpan rahsia beliau......................Takutnya?????????????????

Nurul Izzah Anwar telah membuat satu laporan Polis terhadap kumpulan yang mendirikan gerai-gerai perniagaan secara haram di hadapan rumah Pengerusi Bersama BERSIH 3.0, Datuk Ambiga Sreenevasan.

Menurut Nurul Izzah, tindakan kumpulan tersebut mendirikan gerai perniagaan bukan sahaja menimbulkan gangguan terhadap Ambiga dan jiran-jirannya malah turut melakukan gangguan seksual terhadap mereka.

“Bukan mendirikan gerai-gerai sahaja, tetapi juga poster berbaur lucah melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Ambiga, yang tak boleh diterima langsung.

Menurut laporan polis yang dibuat di Balai Polis Damansara itu, kumpulan tersebut turut mengeluarkan kenyataan yang berbaur amaran terhadap Ambiga, Anwar dan BERSIH 3.0.

Menurut laporan itu juga, pertubuhan pro-Umno, Pekida (Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia) dan Perkasa (Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia) juga bercadang untuk hadir esok untuk membuat kekacauan.

Saya kecewa kerana pada masa yang sama mereka mendakwa Anwar, Azmin Ali dan Chegu Bard serta Ambiga yang baru disaman oleh kerajaan Malaysia.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive