RAPID

Tuesday, May 15

BABI JILAT AMBIGA YANG BUAT KECOH DI LONDON!


Bila tengok video ni, dalam hati aku kenapa la aku tak ada kat tempat ni!! kalau ada sedap jugak budak kurang ajar ni di ajar cara beradap bukan biadap!!

Aku harap sahabat-sahabat dapat cari maklumat pelajar gay ni. GAMBAR pelajar ni, malam sikit masuk.Di Malaysia dah memalukan negara di luar negarapun memalukan Malaysia, jenis bangsa biaDAP mana pelajar-pelajar GAY ni datang, bukit mana di turun!!


Hidup jadi bangkai macam ni memang tak guna satu sen pun pada negara Malaysia. Ni baru Perdana Menteri yang turun London. Kalau Agong yang turun berucap dan beruk-beruk gay biaDAP ni buat macam ni aku tak tahu la kepala biaDAP mana kena cantas dulu!!!

Apapun aku nak tunggu muka cina biaDAP gay ni keluar malam ni. Orang suruh berakal di letak akal bawah taik Ambabiga .

Mohon kerajaan ambil tindakan jika mereka meminjam dana kerajaan atau biasiswa , kerajaan mesti sekat dan potong, biar biaDAP yang tanggung, sebab yahudi taja dia.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive