RAPID

Monday, May 28

HEBAT SAMPAI PENGSAN NIK AZIZ TENGOK J-POP?


Main sedap mulut je cai-cai Pakatan Rakyat ni! Isu hiburan di Himpunan Jutaan Belia Putrajaya 2012 dijadikan sensasi. Betul-betul bangang!hehehehe.

Kalau nak ikut cai-cai haram ni, memang apa yang kerajaan BN semua tak betul..Korang je betul..marhain..ntah apa lagi la. Bagai menunggu buah yang jatuh, menunggu masa untuk spin apa sahaja isu yang ada.
Gambar Spin Cai CinCai
Bukan Seluar Dalam tapi Inner je..

Hari Belia Negara 2012 ada pelbagai acara yang dijalankan..lebih 500 acara..hampir seluruh Putrajaya di penuhi dengan acara-acara yang berjalan. Di samping hiburan, acara-acara modal insan dan kerohanian pun ada, macam-macam ada..datang ke putrajaya baru la tau. Majlis Tahlil dan Khutbah Jumaat HBN 2012, Pertandingan Amal Islami (Nasyid, Tilawah, kompang, Hafazan), Kolokium Tokoh Belia Islam dan macam-macam lagi. Panjang kalau nak tulis.

Tidak benar sama sekali, Artis-Artis Malaysia tidak diberi peluang. Tiada timbul isu..Hampir 22 pentas di sediakan untuk artis-artis tempatan membuat persembahan. Banyak tu beb! Tak kira terkenal atau pun tak! Semua diberi peluang. Artis luar di panggil sekurang-kurangnya dapat mempromosikan Malaysia sebagai destinasi pelancongan dan mungkin Hari Belia Negara yang akan datang menjadi jadual tetap pelancong-pelancong luar negara datang ke Malaysia.

Selainnya tengok kat catsthinker

komen MKP : J-Pop nie gaya berpakaian dan persembahannya memang begitu,akan tetapi pembangkang nie mungkin dah kering kolam idea nak tembak apa saja yang dibuat oleh Kementerian Belia dan Sukan untuk menarik minat goolongan muda beralik kepada Kerajaan UMNO/BN.


2 comments:

Scammer said...

mmg la TG nik aziz komplen pasal ni....kita org islam perlu fkir psl bnda ni...klau budaya mcm ni digunakn utk tarik golongn muda mmg hncur generasi akn dtg....nauzubillahiminzalik..

hafidzain said...

aku tak pernah kata hanya pembangkang yg terbaik..byk juga yg kjaan buat ada baiknya...tapi sebahagian apa yg kau tulis atas tu menunjukkan kejahilan kau dlm ilmu agama..baik kau pegi tuntut ilmu drp fathul bari la kalau taknak nik aziz pun..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive