Saturday, May 26

Halau 1.0 Ada Skandal Dengan Nora Danish??


Rupa-rupanya pemimpin utama anak muda yang mengadakan demonstrasi di depan rumah Datuk S Ambiga semalam adalah seorang ahli korporat yang memegang jawatan CEO Syarikat Red Carpet,

Shahrul Nasrun Kamarudin yang memimpin sekumpulan remaja ke rumah Ambiga semalam, sebelum ini pernah dilaporkan keluar dengan pelakon yang juga janda anak bekas Yang Dipertua Dewan Negara, Nora Danish.

"Dia pendajjal yang membela golongan murtad dan LGBT (Golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender)," Shahrul didengar bertempik di depan rumah S Ambiga, Pengerusi bersama Bersih semalam sebelum menyerahkan memorandum.

Apapun aku ucapkan tahniah kepada Gerakan belia Wawasan 1 Malaysia yang berani mempertahankan maruah negara dari terus diganggu-gugat oleh pengkucar-kacir negara iaitu Ambiga!



Dipetik dan disunting dari Haprak Daily atau Depa nie suka buat fitnah?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive