Saturday, May 19

Eksklusif : Pemuda UMNO Cabar Budak Cina Bangsat


Mamat hingusan nie dah buat kacau masa PM berucap tempoh hari.Video nie pun MKP baru jumpa der jelas dan nyata apa yang dia kata...Mungkin masa tue PM tak sesuai nak debat dengan dia akan tetapi MKP rasa teruja bila Pemuda UMNO sanggup turun ke sana untuk mencari mamat yang kurang kasih sayang nie untuk berentap........Tak kisahla apa pun keputusannya akan tetapi nescaya lepas nie ada yang ketaq lutut beb.

Pemuda UMNO hari ini mengutuk dan mencabar budak Cina biadap yang memalukan Perdana Menteri, Dato Seri Najib Tun Razak tempoh hari di London untuk berdebat bagi menyelesaikan isu tersebut.Debat ini bertujuan mencari penyelasaian isu yang dilaungkan pemuda komunis ini.


So adakah tempoh 7 hari tersebut bakal diterima lelaki Cina bangsat tersebut? Atau dia sekadar berani beraksi di hadapan Pemimpin yang sudah pasti tidak akan membalas apa saja perilaku dan permintaannya.

Janji saya pada Najib, saya tak akan benarkan Presiden UMNO berkata PLEASE sekali lagi kerana ingin memohon seseorang bertenang atau diam.kredit kepada REZQEEN HILL

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive