Monday, May 21

@Nor4Danish Semuanya Berdasarkan Gambar Ini?

Adakah ini dapat dicipta tanpa persetujuan tuan punya diri.


Kami hanya menyampaikan apa yang sepatutnya buat tatapan peminat.Selain dari itu biarlah yang satu itu menentukan.Susulan penyiaran foto-foto ghairah Nora Danish melalui majalah Glam edisi Mei/Jun 2012 semasa dia mengerjakan umrah di tanah suci Mekah baru-baru ini, akhinya pelakon jelita ini membuka mulut bagi menjelaskan keadaan sebenar.

Memetik kenyataannya kepada Kosmo, “Saya akui gambar-gambar saya yang tersiar itu agak melampau dan mengaibkan saya. Saya sendiri berasa malu kerana berpakaian sebegitu tambah lagi dengan status saya sebagai ibu tunggal. Saya tahu itu salah saya, saya mohon maaf kepada semua pihak atas keterlanjuran saya.”READ MORE OHBULAN

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive