Saturday, May 19

iPhone Baru Akan Didatangkan Dengan Skrin Bersaiz 4-inci?

Seperti pada tahun lepas, kini ura-ura dan laporan awal daripada beberapa sumber, termasuk oleh Wall Street Journal dan juga Reuters mengatakan dimana skrin iPhone baru kelak akan lebih besar daripada sedia ada, bersaiz sekurang-kurangnya 4-inci, berbanding apa yang digunakan sekarang, sekadar 3.5-inci.

Gambaran Konsep iPhone Baru [via]
Ia juga dikatakan yang mana skrin baru untuknya kini dalam pembangunan awal, memperlihatkan peranti terbaru daripada Apple itu kelak akan memasuki pengeluaran menjelang bulan Ogos kelak.

Selain daripada ura-ura berkaitan saiz skrin yang lebih besar ini, ia juga kedengaran akhir-akhir ini mengenai iPad dengan skrin lebih kecil, sekitar 7-inci, selain laporan mengatakan Apple bakal memperkenalkan penyambung dock yang lebih kecil pada peranti mereka, serta sokongan LTE pada iPhone baru kelak.

Namun, seperti biasa, Apple masih tidak mengeluarkan sebarang komen rasmi berkaitan dengannya. Adakah Apple akan mengekalkan saiz peranti mereka kepada skrin bersaiz 3.5-inci seperti sebelum-sebelum ini, ataupun melakukan perubahan pada saiz dengan perkembangan peranti-peranti bersaiz besar yang diterima ramai akhir-akhir ini?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive