Wednesday, May 16

DS SHAFIE AFDAL SAMAN DEPA NIE?




Sebagai Naib Presiden UMNO DS Shafie Afdal perlu menyaman bekas pemandu Zahida Rafik kerana hari ini telah sekali lagi membuat fitnah yang boleh mengaibkan nama DS Shafie.Noor Azman mendakwa bahawa beliau pernah menemani aktres itu untuk memasukkan duit berjumlah RM1 juta yang didakwa diberikan oleh Menteri Pembangunan Luar Bandar Datuk Seri Shafie Apdal.

Jangan biarkan pekara ini berterusan hingga kelak akan menjejaskan nama baik Ds Shafie serta UMNO akan terpalit.Sebelum ini DS Shafie pernah mengeluarkan kenyataan media akan menyaman pihak yang mengaibkanya akan tetapi tiada tindakan susulan dibuat?Adakah semua ini bersikap untuk menutup mulut Noor Azman untuk sementara dan hari ini meletup pulak.Kita berada diambang PRU 13 jika isu ini berjaya diperbesarkan kelak akibatnya kita yang rugi dari segi undi.

Laporan polis itu didedahkan oleh Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin pada 18 April.Mak Lampir nie patut dikaitkan sama.......Tunggu lagi kelak akan binasa...Seperti motto yang telah dicanangkan setiap kata hurus dikota.

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive