Sunday, May 20

18SX : MACAM NIE PUN JADI? CIBAI


Apa nie yang bebudak dua ekoq nie buat kat atas buaiyan nie.Adakah kita mahu budaya ini berkembang tanpa pengekangan dari pihak yang sepatutnya.Ambiga telah membawa budaya ini masuk kesini dan antara sedar atau mesti ada halangan dari pihak yang berwajib....

Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad berkata, adalah haram bagi umat Islam menyokong Datuk S.Ambiga kerana Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bebas dan Adil (Bersih) itu merupakan pejuang tegar kepada amalan seks songsang di negara ini.

Sehubungan itu, beliau yang juga tokoh agama berkata, umat Islam yang terlibat dalam perhimpunan Bersih wajib malu kerana dikepalai oleh pejuang yang menyokong perkara bercanggah dengan agama.



Video dibawah oleh TIBAI pulak dedahkan Anwar ada hubungan dengan pelajar lelaki yang disebuah universiti...Dua ekoq nie anwar dan ambiga perlu dinyahkan dari bumi bertuah Malaysia..


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive