Sunday, September 2

PRU-13 Mungkin Pada November


Angka 11 kini menjadi nombor yang bermain di fikiran Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak terutamanya apabila beliau seolah-oleh membayangkan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) berkemungkinan diadakan pada November depan.
Adakah ini benar?jika benar hanya tinggal dua bulan lagi untuk PRU 13.Pilihanraya paling getir dlam sejarah Malaysia.MKP tak sabar menunggu hingga tarikh sebenar diumumkan secara rasmi oleh PM.Pendapat MKP serta naluri hati menyatakan ianya tidak akan terjadi?Betul atau tidak sesama kita nantikan....

Menurut Najib Umno berusia 66 tahun tahun ini, Malaysia meraikan sambutan kemerdekaan ke-55 dan Umno Sabah berusia 22 tahun. 
Jelas beliau nombor-nombor berkenaan boleh dikaitkan dengan 11 jika didarabkan.
"Enam darab 11 bersamaan 66, lima darab 11 bersamaan dengan dan 2 darab 11 bersamaan 22.
 
Faktor angka 11 muncul dalam semua perkara, ia adalah unik dan baik," kata kepada penyokong parti namun tidak menjelaskan sama ada beliau sedang mencari tarikh yang sesuai pada bulan November untuk mengadakan pilihan raya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive