Monday, March 4

HARAKAH KANTOI BUAT FITNAH!!!!


Wow.... Haprakah yang MENDAKWA TEPAT DARI SUMBER rupa-rupanya kaki temberang senang cerita FITNAH..... Terbaru HAPRAKAH SUARA RASMI SYIAH PAS buat kenyataan bodoh dengan menyatakan pemimpin Sulu telah dijemput ke Perhimpunan Agong UMNO.


HARAKAH

Nampak sangat HAPRAKAH SYIAH ni dah habis modal sampai tak tahu beza antara Jamalul Kiram III yang arahkan Penceroboh menceroboh Lahad Datu dengan pemimpin MILF, Ebrahim Murad Al-Haj.

Takpa... Ni aku nak ajar bezakan sikit antara fakta dengan AUTA.

Yang arahkan tentera PENCEROBOH MASUK KE MALAYSIA IALAH : JAMALUL KIRAM III. Muka dia macam kat bawah ni.


Gambar yang depa ketengahkan tu adalah pemimpin MILF, EBRAHIM MURAD AL-HAJ. Pemimpin BangsaMoro yang menandatangani perjanjian damai dengan Filipina atas bantuan Kerajaan Malaysia tempoh hari. Muka dia macam kat bawah ni :

Jadi aku nak tanya HAPRAKAH dan MACAI-MACAI PEMBANGKANG, TAKKAN TAK DAPAT BEZA ANTARA JAMALUL KIRAM DENGAN EBRAHIM MURAD? Takkan TAK RETI NAK BEZA dengan individu yang mengaku sebagai Sultan Sulu yang memerintahkan 'tenteranya' menceroboh Lahad Datu dengan pemimpin yang mengetuai organisasi MILF????

MKP yakin hangpa tak bodoh sampai tahap tu.... Tapi kalau hangpa ni jenis tak boleh nak beza, memanglah hangpa bebal!!! Tapi sebelum tu meh kita tengok muka 'pemimpin' kat bawah ni...Hangpa kenai tak? Kalau kenai, aku nak tanya apa dia sembang dengan Misuari eh???



Sumber :




1 comment:

Anonymous said...

hhahahahha...puak2 Pakatan Hrm nih mmg sengal sebab dorang xkenal membezakan antara satu sama lain, sebab apa yg dorang tau spinning aje regardless fakta atau tidak, most of the time penulisan mereka menampakkan kebodohan dan kejahilan taraf maxima sebab tuh dorang xtau nak bezakan antara MILF or Moro Islamic Liberation Front (MILF)dgn Moro National Liberation Front (MNLF)..... tuh fasal jadi camni, so pathetic, nak spin tapi buat besar kemaluan sendiri aje.... kesian....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive