Monday, March 4

TIAN CHUA CARI PASAL DENGAN BLOGGER @ParpuKari @Mymassa


Tak cukup dengan penghinaan terhadap Arwah Syuhada Pejuang Negara Anggota VAT-69 kini Tian Chua cari pasal pulak dengan Blogger Pro-BN. `Tian Chua kini amat tertekan dengan artikel yang telah dibuat oleh Blogger membongkar pekung didada Ahli Parlimen Batu nie.Mana mau lari sendiri mencurah api bila terbakar diri mulalah mencari lubang kunyit untuk menyelamatkan diri..


MKP nak tanya Tian Chua siapa yang keluarkan kenyataan diatas dan media mana yang keluarkan..?Kalau berani atau anak jantan yang ada teloq pertikaikan artikel yang telah dikeluarkan oleh Keadilan Daily ini..? Tanpa bukti atau arahan dari Tian Chua sudah mesti Keadilan tidak akan keluarkan artikel ini..

Nak selamatkan diri salahkan Blogger pulak!!! Macam-macam pemimpin tahap lubang kunyit nie punya alasan untuk melepaskan diri..

Bagi MKP apa jua alasan buat masa sudah terlambat kerana bak kata pepatah terlajak perahu boleh diundur terlajak bercakap padah binasa badan nanti...


TIAN CHUA MEMPERLEKEH HARGA DIRI ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA KITA
Salam Perjuangan..

Kebiadapan YB Tian Chua yang mempertikai perjuangan anggota polis yang terkorban akibat kerakusan politik. Ayuh sahabat kita hantar Memorendum Bantahan kenyataan Tian Chua.

Di hadapan  Pejabat PKR Batu, Jalan Sentul, 51000 Kuala Lumpur (Depan stesen minyak Petron Sentul) pada 4 Mac 2013 isnin. Jam 4.15 petang.

Datang beramai2, pakai baju Merah tanda darah merah melayu yang mengalir dalam diri ini. Perjuangan demi agama bangsa dan tanahair.

Tlg panjangkan bantahan ini.


Terima KasihYahaya Mat Ghani @ Abbas

1 comment:

parti tupperware said...

Sukahati jer dia ckp mcm filem wag d dog... Tu filem, ni betul. Ingat senang ke nk wag ramai polis dan askar kat sana? Sbb dia tak berkhidmt dlm arm forces, dan takde sedara mara terdekat dlm forces, tu yg lalok gitu. Arm forces berjuang bukan ikut parti, tp, kpd bangsa, negara dan pemerintah. Uish.... Geram lerrr..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive