RAPID

Sunday, May 6

BLOGGER PRO UMNO "ANAK HARAM".


Terkejut MKP baca bila Salahuddin Ayub kata macam tue,,,,Adakalanya terfikir jugak bila Pemimpin durjana nie kata macam tue pun ada benarnya akan tetapi bukan semua yang macam tue hanya segelintir aje...kalau nak kira dengan jari tangan tak sampai sebelah tangan aje?Tak payahlah nak jelaskan lebih lanjut kat sini nanti ada pulak yang meroyan.MKP teringat kata-kata munafik seorang rakan "Kita nie diambang pilihanraya apa guna nak pilih kem baik damai aje"ayat memang sedap didengar macam tengah pekena nasi kenduri al maklum sedap sebab free. 


Berbalik kepada Salahuddin nie hampa jangan terkejut dengan tajuk entry ni.. Ia memang diucapkan oleh Salahuddin Ayub yang sakit hati bila dia dikaitkan dengan satu skandal tak lama dulu.

Kata Salahuddin, pemimpin kerajaan gunakan blogger ANAK HARAM Umno untuk tuduh dia..haaa dia nie buat lawok tahap gaban dan sanggap kot?

Selama ni, MKP tak pernah dengar lagi pemimpin kerajaan maki hamun blogger Pakatan laknatullah sampai tahap macam tu walaupun blogger-blogger lembu dorang tu memang mulut macam neraka..

Tapi 'semulia-mulia' pemimpin Pakatan khususnya PAS, dorang berani melabelkan blogger pro Umno sebagai ANAK HARAM!!! Itu sudah kira dahsyat!!!

Dalam video kat bawah ni, korang nilaikan sendiri perangai sebenar pemimpin PAS dan Pakatan.. Dan korang bandingkan sikap dorang dengan pemimpin kerajaan yang ada sekarang..

Pasal tuduhan blogger Umno ANAK HARAM tu.., nanti kita kira ye Din.. Kita tengok nanti sapa yang jadi ANAK HARAM



Tahniah la MKP ucapkan kepada blogger otai PRO UMNO kalau dah macam nie riaksi Din Pudu bermakna berjayalah hasil kerja yang ditunjukkan oleh hampa PAPAGOMO.DR MIM.EMPAYARPEMUDA.MPP,PARPUKARI,GERAKAN ANTI PKR, MYMASSA,PISAU DAN LAIN LAIN

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive