Saturday, September 1

Abby Abadi Senyum Girang Bila DiKepung Jantan?




Abby tersimpul malu apabila dikerumuni oleh lelaki muda semasa perhimpunan JanjiDemokrasi.Nampak gayanya ini bakal menjadi trend PAS.Apa nak buat jika PAS sudah kehilangan aura untuk meraih sokongan anak muda menyertai mereka.Jika Abby kerap berada di pentas PKR MKP tak kisah kerana PKR adalah parti yang menyokong sumbang depan dan belakang.Tengoklah Ketua Umumnya pun ada skandal dengan ChinaDoll dan jantan.



Gambar tue MKP dapat dari blog gossip rakyat. Menerusi komen kat blog tersebut dorang akan dedahkan gambar budak neh. Gambar yang lebih jelas. Info yang aku dapat kat sana juga ada mengatakan bahawa ;

1. Nama budak neh ammar

2. Student di college cybernectics

3. Asal johor

4. Nama facebook dia alice sakai

MKP tak pastiah betul ke tidak. Tapi kalau betul MKP cadangkan pada mamat nie alice sakai baik cepat-cepat lari + set privacy facebook ko.. apa pun ko kena terima. Bila gambar2 seperti neh tersebar akan ada member2 facebook or member2 realiti ko mengecam ko.. dan tak seme dari mereka ialah penyokong2 bersih.

Sudah semestinya MKP tak bersetuju dengan perbuatan di atas. Bukan kerana aku nak tunjuk baik tetapi mana moral kita nak memberak depan orang ramai? Kalau tak buka seluar ada juga maafnya. Neh siap buka seluar lagi..lebih baik kau buka seluar kepada Anwar mungkin ada spark kot?Silap haribulan kena balun belakang.

Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive