Thursday, May 10

BLOGGER SETUJU SKANDAL NURUL AKAN DIDEDAHKAN BILA PARLIMEN BUBAR?



Apa nak kata lagi bila semua dah setuju dan berpendapat dan keputusan dibuat diatas undian sebulat suara.Sapa yang ada video nie sebenarnya????Baguih la kalau MKP yang dapat boleh kasi letup blog nie.

Setelah ahli "Persatuan Blogger Malaysia" memberikan persetujuan, dikhabarkan video bokep Nurul Izzah bakal terbit dan melayang di alam maya sebaik sahaja parlimen dibubarkan yang dikatakan lebih jelas mempamerkan muka si pelaku.

No wonderlah pihak sebelah sana beria benar nak melambat- lambatkan dan membubarkan DUN masing- masing secara berasingan, rupa- rupanya "ada udang disebalik mee".

Agaknya pihak sebelah sana masih lagi dalam proses cuba untuk mengesan dan mendapatkan himpunan gambar dan video aksi kurang sopan mereka supaya tidak tersebar dan terus membuka mata rakyat marhein yang tertipu oleh lakonan mereka.

Namun, agak mendukacitakan kerana video itu tidak dapat diperakukan kesahihannya kerana berkemungkinan tidak mempunyai 4 saksi.Sumber : Laksamana Jebat

1 comment:

Anonymous said...

Boleh tahan ni own cari kesalahan Org. kerana mahukan blog top buat le cerita atau gambar2 yang tak ada kena mengana.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive