Tuesday, May 15

WIRA PERKASA DIMALUKAN DUA KALI OLEH PEMIMPIN?


UMNO memang ada beza sikit dengan PERKASA pun, baiklah UMNO Penang senyap dari kritik PERKASA tak tentu pasal sebab nak jaga hati pengundi Cina Kafir sebab UMNO Penang jugalah yang "serahkan" Penang pada GERAKAN dulu sebab percaya sangat pada Cina Kafir.

Ini adalah kemaluan yang pertama oleh kerana tindakkan bodoh oleh Wira Perkasa Pulau Pinang.Apa tidaknya tindakkan melampau tahap kurang cerdik telah ditemplak oleh Datuk Zainal...Apa nak buat dah yang ada dalam tue pun janji kira Masyukkkkkkkkkkkkk.....Pi terjun jambatan lagi baguih.

GEORGETOWN 14 Mei - Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, tindakan ahli-ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Pulau Pinang berhimpun di hadapan kediaman Ketua Menteri, Lim Guan Eng Khamis lepas adalah sesuatu yang tidak diiktiraf dan tidak dipersetujui oleh UMNO negeri.

UMNO dan Perkasa adalah berbeza kerana UMNO adalah parti politik dan Perkasa adalah pertubuhan badan bukan kerajaan (NGO), katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah Pengerusi BN Pulau Pinang Teng Chang Yeow.

Zainal Abidin berkata berpolitik ada hadnya dan UMNO tidak bersetuju jika keluarga dan kediaman dicerobohi, sambil menyifatkan ia adalah sesuatu yang di luar batas-batas politik yang tidak dipersetujui oleh BN.

Katanya tindakan Perkasa boleh menjejaskan imej UMNO dan mengelirukan rakyat kerana parti itu seringkali dikaitkan dengan kumpulan pendesak berkenaan.

Lebih 70 anggota Perkasa berhimpun secara aman di hadapan kediaman Ketua Menteri dan Komtar pada Khamis lepas bagi mendesak Guan Eng meletak jawatan kerana didakwa gagal menjaga kepentingan rakyat Pulau Pinang. - BERNAMA

Yang kedua nie lagi sempoi nak tau tengok Vieo nie sampai habis der baru tahu apa ada:

1 comment:

Anonymous said...

Kalau perkasa bertindak ada saja sabotaj, pelik betul laa..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive