Sunday, February 12

Adam Adli Lari Ke Balai Polis.

Adam Adli lari kebalai Polis selepas dikejar oleh Pemuda Kelang selepas membuat provokasi di Bahagian Itu semalam.

Dimaklumkan dewan lokasi program telah ditawan, digeledah dan dijarah oleh pemuda sebaik sahaja selesai solat Maghrib di Masjid Tok Dagang. Kg Jawa.

Makluman daripada penduduk tempatan; Pemuda UMNO/BN diketuai oleh anak arwah Dato Z yang dikenali sebagai "BOY".

Pemuda UMNO/BN memenuhi setiap ruang dalam dan luar dewan selain berkawal dan mengarahkan orang ramai bersurai di semua jalan masuk menuju ke dewan.Mereka hanya mahukan Adam Adli.

Ceramah kemudiannya dialihkan ke padang berhampiran dan Pemuda UMNO/BN berkawal di kawasan padang tersebut sebaik sahaja mengetahui perubahan lokasi program.

Pemuda UMNO/BN memenuhi ruang di luar pagar Balai Polis Pandamaran. Malah, mereka membentuk laluan sehingga ke hadapan pintu Balai Pandamaran.

Adam Adli lain kali jangan suka membuat kacau ditempat orang inilah padahnya jika masuk rumah tak bagi salam.

1 comment:

Unknown said...

http://komuniti.shahalamkini.com/2012/2012/02/peristiwa-kekecohan-diceramah-adam-adli-kg-idaman-klang-jangan-cakap-umno-bacul/

web ini mengikuti perkembangan peristiwa kejadian kecoh diceramah adam adli kg idaman..sampai akhir

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive