Wednesday, February 22

LISA DAN COSMOPOLITICAN?



hah sudah ada pulak ke cita baru tentang artis kesayangan MKP nie , Mungkin sebagai hadiah kepada peminat, Lisa Surihani tampil buat kesekian kali’nya sebagai wajah muka hadapan majalah edisi Mac, COSMOPOLITAN akan datang.
Jika merujuk kepada tajuk ringkas untuk Lisa Surihani di’muka depan majalah ini — He completes me… –Lisa Surihani pastinya berbicara tentang perkahwinan & jejaka pilihan bernama Yusry KRU.
Kalau anda belum tahu dan rasa perlu tahu, dua hari lalu Lisa Surihani sudah pun khatam al-Quran dalam satu majlis ringkas dan kami hanya berjaya terima sekeping gambar untuk majlis tersebut, selepas ini. 
MKP AYAT SEMPOI : TENGAH DOK TUNGGU UP LOAD VIDEO KITA LAWAN CITA ARTIS prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrOTESSSSSSSSSSSS BEB............ 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive