Wednesday, February 15

VIDEO TERBARU : ANWAR MAKI ORANG MELAKA HARAM


Anwar dah bengang gila apa bila ceramahnya diganggu sampai keluaq ayat orang melaka haram pada minit 2:30 dalam video ini.Anwar yang masih takut menyahut cabaran Zahid Md Arip suruh saman Dato Eskay, Ummi Hafilda, dan lain-lain mahu mulakan gerakan revolusi dari Gadek. 

Begitulah Anwar dengan tak tahu malunya ketika berucap dalam satu Majlid minuman teh di Taman Pulasan Gadek Alor Gajah.Sampai perlu minta bantuan sambutan tetamu.

Janji Anwar adalah jila PR memerintah harga minyak diturunkan dan permit teksi akan diberikan kepada rakyat tanpa sekatan. Tak tahukah dia sekarang ni pun pemandu teksi dah mengeluh banyak sangat permit teksi. 

Cerita minyak dia tu dari minyak USD60 setong hingga ke USD120 setong. Tak boleh pakai.

Dengan jelas Anwar meniup hasutan untuk melakukan revolusi ala Mesir dan Libya. Tetapi dia kata dalam pilihanraya ke 13, Melaka dan Johor akan ditawan.

Dah Pemuda bantu sambut dia, Anwar kata Ali Rustam takut dan bayar Pemuda RM20 untuk buat provokasi. Tapi kata nak buat revolution. Sikit saja dah kata provokasi.

Budak-budak cuma melaungkan Anwar bohong, Anwar penipu, Anwar membontot. 

Melucukan sungguh.

Anwar kata dia tidak gentar dan kata Tun Mahathir pun dia sedia lawan. Itulah nilai budi anwar. Tun Mahathir yang beri dia peluang naik dan orang tu yang dilawan. 

Apa hal un anwar memang tetap berani dan lawan tetap lawan. CUma Dengan Dato eskay, Ummi Hafilda Nallakaruppan, Ezam, WSJ dan beberapa yang lain saja dia tidak berani nak saman. 

Lucu betul anwar. 

3 comments:

Roy King said...

salam bro...
minta maaf menegur..rasanya si anuar ni x sebut haram..tapi sebut harapan..maaf la kalau saya silap..takut jadi point pada blogger pembangkang..

salam.

matkilaupenang said...

saya pasti dengan sebutan tue sebab dah berhubung dengan rakan pemuda disana.pembangkang pun tak berani main isu nie.saya dah buat semua research.terima kasih sahabat dengan teguran ini.saya terima pandangan anda dengan tangan terbuka.

usssooong!!! said...

Bg Non sebut salah kawasan. Kalau belah utara bole diterima lagi Haritu kat Dengkil haram deje semua kluaq. tarak hai ahahaha

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive