Saturday, February 18

GEMPAR KETUA MENTERI MASUK HUTAN BILA TPM MAI PENANG?








Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini berkata Barisan Nasional (BN) yakin untuk menang lebih banyak kerusi pada pilihan raya umum akan datang ekoran berlakunya gelombang kesedaran baru di kalangan rakyat yang kembali menyokong gagasan itu.
Katanya antara petanda gelombang baru kesedaran itu ialah rakyat sering bertanya bilakah pilihan raya umum kerana mereka tidak sabar untuk memberi undi kepada BN.

"Gelombang kesedaran baru sudah ada dan rakyat mahu masa depan yang lebih terjamin, sokongan dari kaum India, Cina dan Melayu kepada BN kini semakin meningkat, lebih kukuh dan lebih baik," katanya pada majlis kenduri rakyat 1Malaysia di Kampung Permatang Tepi, Simpang Empat, di sini hari ini.

Muhyiddin berkata asas kepada gelombang kesedaran itu ialah rakyat telah mula menyambut baik pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan menghargai pembangunan ekonomi yang dilaksanakan oleh kerajaan.

Katanya BN bertindak untuk kepentingan rakyat bagi jangka panjang dan mengambil perhatian keperluan rakyat.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive