Monday, February 27

SIAPA ARTIS NIE PULAK?


Bekas pelajar Akademi Fantasia yang dimaksudkan bukan’lah popular mana tetapi wajah & juga nama’nya masih boleh di’ingati.
Sumber yang terdekat dengan si penyanyi ini memberitahu yang persiapan untuk perkahwinan bekas pelajar Akademi Fantasia ini sedang rancak berlangsung dan yang lebih menarik, beliau akan bergelar isteri nombor dua.
Bakal suami di’khabarkan seorang anak kepada pengeluar kosmetik terkemuka di Malaysia dan hubungan mereka berdua sudah pun mendapat restu pihak keluarga dan isteri pertama. Wahh, payung emas. 
Menurut sumber juga, artis Akademi Fantasia ini juga baru sahaja pulang dari bercuti dengan kapal layar peribadi milik bakal suami di Pulau Langkawi dan rasanya boleh’lah mereka anggap ini sebagai percutian bulan madu awal.
Pasangan ini di’khabarkan berkahwin pada Mac 2012. Hmm. Kita tunggu.rotikaya

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive