Wednesday, February 22

PROTES : SORRY BEB WA SUDAH MASUK LAIN KOLAM!!





Ini adalah dedahan terbaru yang akan mengejutkan ramai pihak sama ada lawan atau pun kawan selepas ini.Siapa yang makan cili dia akan terasa pedasnya,Dalam dunia Politik tiada kawan yang kekal dan musuh  itu mungkin akan menjadi kawan.Dedahan yang akan dibuat selepas ini akan mengejutkan ramai pihak.akan tetapi MKP masih lagi setia pada perjuangan parti keramat UMNO.Kerana pesan dari Ahli Majlis Tertinggi  
UMNO menyatakan "Jangan sesekali Mengkhianat Kepada Parti Yang Telah Banyak Berjasa Kepada Melayu nescaya Pasti Memakan Diri" 

Gagal Sekat EGM KPF, Mazlan Aliman Patut Dipecat Dari ANAK

Gagal Sekat EGM KPF, Mazlan Aliman Patut Dipecat Dari ANAK

KENYATAAN bahawa Mazlan Aliman sebagai Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK) gagal menghalang mesyuarat agung luar biasa (EGM) Koperasi Peneroka Felda (KPF) yang dijadualkan esok, sedikit sebanyak telah memalukan PAS dan peneroka Felda yang tidak bersetuju dengan cadangan penyenaraian tersebut.
Kita diberitahu bahawa majoriti besar dari keseluruhan 112,635 orang peneroka Felda di seluruh negara tidak bersetuju dengan penyenaraian itu tapi peliknya kenapa Mazlan Aliman gagal untuk mendapatkan 1/5 atau 100 orang peneroka pun  untuk mengadakan satu mesyuarat khas bagi menghalang penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) ke Bursa Malaysia?
100 orang dari keseluruhan 112,635 orang pun susah nak dapat?
Persoalannya sekarang, benarkah maklumat yang disampaikan Mazlan Aliman kepada kepimpinan tinggi Pakatan Rakyat bahawa majoriti besar peneroka Felda menentang cadangan penyenaraian tersebut.
MKP ayat power:Jangan jadi MUNAFIK,WA TAK KACAU HAMPA PUN TAPI HAMPA DAH BUAT LANCAU TUNGGU AKU DEDAHKAN,MULUT MAU LASER HATI KENA BAIK JANGAN JADI ANAK HARAM,MUKA SAJA BAIK HATI MACAM MUSIBAT!!!
Nora Danish hanya sebagai pembuka cerita dipagi ini dan ini apa yang dinyatakan tiada kena mengena dengan nora pun.





No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive