Monday, February 20

VIDEO MANTOP : DALAM KETA PUN ANWAR KENA MAIN?



Kereta yang dinaiki Anwar Ibrahim diserang oleh kira-kira 200 penduduk tempatan yang tidak menyenangi kehadiran Anwar disitu. Kejadian tersebut berlaku di Semberong, kawasan Parlimen Hishamuddin Hussein.

Ianya berlaku sebaik sahaja kereta Anwar memasuki ke kawasan ceramah di pejabat PKR Semberong, kira-kira jam 11:30 malam.

Serangan tersebut menyebabkan kereta Mercedez Band dinaiki Anwar remuk cermin hadapan dan kemek pintu belakang di sebelah kanan. 



Seperti biasa bila perkara buruk seperti ini berlaku, pihak pembangkang akan menuduh "ini semua kerja Umno!" 

Sedarlah sikit orang ramai dah meluat dengan drama Anwar yang sering memperbodohkan rakyat!



MKP NAK TANYA DEPA NIE KLU MASUK DALAM LONGKANG MESTI SALAHKAN UMNO,KEMUKKAN BUKTI DER BARU MANTOOP LU PUNYA MAIN BELAKANG NIE?

NIE PULAK APA CER BROTHER PAS PIS PUS TAKKAN DAH TAK ADE ULARMAK MELAYU DALAM PAS NAK DIBUAT BAHAN DER.



Inilah yang telah disabdakan Nabi Muhammad s.a.w akan hal yang berlaku di akhir zaman. Aku nak tanya, bila orang kafir kata dia tahu kandungan Al Quran, dia tahu akan kemuliaan iman dengan menyembah Allah yang satu dan tiada sekutu, tapi masih lagi kafir, adakah itu satu keindahan? Politik menghalalkan segala yang haram demi untuk matlamat yang sebenar - PAS itu bukan ISLAM dan ISLAM itu bukan PAS.

Siapakah serigala berselimutkan kulit kambing?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive