Thursday, February 23

LIM GUAN ENG MENGAMUK DENGAN PEGAWAI MEDIA CM?





Hari nie kecoh pejabat Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang Lim Ah Beng Nenen.Mana tidaknya, kena jawab soalan yang dikemukakan oleh Ketua Pemuda UMNO.Semua soalan perlu dijawab dan pihak akhbar yang akan membangkitkan soalan ini apabila membuat sidang media kelak.MKP ada kabel baik punya dengan someone kat sana.Dari pagi sampai la nie moody aje Lim Guan Eng nie dok pikiq.Habis semua kena sound walaupun masaalah kecil.

Tahniah kepada Ir Sheik kerana berjaya membuatkan LGE nie serba salah.Mana tidaknya jawatan Ketua Menteri di pertaruhkan bukan main-main punya celita.Soalan yang ke6  paling kantoi dan ternyata LGE salah dalam membuat penilaian tentang itu.Tempoh masa dipersoalkan?Bermakna ini telah menjadi "direct nego" diantara pemaju dan PDC/Kerajaan Negeri.

Pegawai media ketua menteri hari nie dihalau dari Pejabat Ketua Menteri kerana membuat rujukan yang salah terhadap kontrak yang telah didedahkan kepada media didalam Laporan ivory kepada BSKL.Susahlah LGE lepas nie nak berdepan dengan media kerana dia nie gila publisiti dan sanggup walaupun sidang media nie pada 12 tengahmalam.

Merasakan Ketua Perhubungan UMNO Pulau Pinang dengan mudah akan menyerah kalah selepas LGE mendedahkan "dokumen" tender berkaitan Tanah Bayan Mutiara melalui kenyataan akhbar semalam (klik sini). AMK Pulau Pinang dengan segera mengambil tindakan untuk mendesak perletakan jawatan dari arena politik dilakukan!!!


Namun, tindakan mereka tidak ubah sekadar diibaratkan "Si Anjing Menyalak Gunung" kerana segala senjata yang dipergunakan PR Pulau Pinang ternyata akan kembali memakan diri.

Lantaran itu, ulasan pedas daripada Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang ini seharusnya dikaji semula PR sebelum cabaran atau desakan seterusnya dilakukan, jawab dahulu 23 persoalan yang dikemukakan;


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive