Wednesday, February 22

VIDEO BERAPI : A.B.C.D. ASAL BUKAN CINA DAP, GUAN ENG SUDAH LETAK JAWATAN SEBENTAR TADI? @NajibRazak

Panglima Perang Pergerakan Pemuda UMNO Pulau Pinang,Macam nie baru betul baru nak berperang ada strategi yang tersusun menunggu Angkatan AMK mai sini.  





Surat dari AMK nie macam musibat, Latterhead pun tarak depa nie tak tau hormat pada orang.Atau memang AMK nie pertubuhan haram ka?Karangan pun terabur bila MKP baca tadi kat sana.  Apakah AMK Pulau Pinang fikir isu 'menuntut letak jawatan' sebagai satu isu main-main tanpa mengeluarkan surat rasmi parti tersebut?Jika beginilah perangai AMK Pulau Pinang, kita tidak terkejut mereka hanya tenggelam timbul begitu sahaja di dalam politik Pulau Pinang.

MKP ayat Sempoi : Ketua AMK Amir tadi muka dah merah pasal kena sound dengan KP Pemuda Penang,Depa nie mai ingat nak kena pukul tapi tidak kedatangan mereka dialu-alukan oleh Pemuda UMNO yang seronok bila depa sampai.Bak kata Shaik tadi kita buat apa nak gaduh.Cara yang terbaik MKP tengok Ketua Pemuda Pulau Pinang kantoikan Amir AMK.Jawab Guan Eng?????????????????/ yang 10k punya celita nanti malam kita sambung ok,, tunggguuuuuuuuuu. 




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive