Saturday, February 25

GANDINGAN NEELOFA DENGAN SHAHRIZAL GAGAL



Itulah yang berlaku pada filem “Azura 2012″ arahan oleh Aziz M. Osman, dengan belanja pembikinan filem mencecah RM1.8 juta, kutipan yang dibuat hanyalah RM0.61 juta, 3 kali lebih rendah dari kos produksi. Siapa yang tidak tahu filem asal “Azura” lakonan Jamal Abdillah dan Ogy Ahmad Daud? Filem lakonan mereka berdua ini suatu masa dahulu pernah meletup dan sehingga kini OST filem tersebut masih lagi boleh didengari di radio-radio tempatan.
Faktor utama kutipan “Azura 2012″ rendah adalah disebabkan oleh pelakonnya sendiri. Walaupun Neelofa dan Shahrizal mempunyai peminat mereka yang tersendiri, namun ini tidak bermaksud filem lakonan mereka boleh mendapat sambutan hangat. Antara komen yang diberikan oleh penonton selepas menonton di pawagam, boleh dilihat di laman Youtube.
“aku baru jer lepas tgk filem ni semalam. maaf cakap lah yer. filem ni “hampeh” !!. sungguh kecewa dng kualiti nya. buang duit tgk cerita ni.!! masa aku keluar dari panggung, ramai yg dok kutuk filem ni. — jalan cerita “kosong” . kalau setakat nak cerita org kaya, org miskin. dah bayk kat drama2 tV. kekuatan cerita nya HANYA TERLETAK PADA PELAKON DAN PENGAMBARAN DI LUAR NEGARA. itu sahaja. maaf yerr.. kalau terkasar bahasa. kalau nak lebih pasti korang p laa tgk cerita ni.” –rocklaundry

Ini memberikan satu tamparan hebat kepada Aziz M. Osman yang suatu masa dahulu memang terkenal dengan filem-filemnya. Kemungkinan besar Aziz sudah tidak mempunyai sentuhan ajaibnya lagi, atau sudah tiada aura seperti dahulu.




Apa pun, jangan mudah terpengaruh terhadap komen orang-orang yang sudah menonton filem, pastikan anda tonton sendiri filem buatan Malaysia sebelum memberi komen anda.


Petikan dari Facebooker: Aminuddin Muhamad
SALAH SEORANG DARIPADANYA ADALAH ANAK AZMIN ALI …… YB PKR YANG DISOKONG PAS ……..

CHECK This Out..! Sorang Anak Dara Yb Azmin Ali Masuk PAS…?
Orang PAS tak nasihatkan Azmin Ali ke suruh anaknya tutup aurat. Ataupun kalu dalam PAS tak tutup aurat tak berdosa …….???


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive