Thursday, February 23

Yusmadi Pulak Meroyan Dengan Lim Guan Eng?



Dua kali lima Yusmadi dengan DAP nie, Yusmadi kata DAP tak peduli kepada rakyat tapi Yusmadi nie pun sama dengan depa langsung tak peduli kepada pengundinya yang telah mengundi beliau pada PRU sebelum ini.Balik ke Balik Pulau pun sekali sekala lepas tue mengadu domba pulak bila pengundi marah kepadanya.Pandai spin cerita kata orang lain salah padahal sebagai Ahli Parlimen itu tanggungjawab dia.Lepaih nie pegundi Balik Pulau kena pikiq habis-habis sebelum membuat pilihan.Takkan pisang nak berbuah kali kedua.

Ahli Parlimen Balik Pulau Yusmadi Yusof melepaskan rasa keluh resah beliau terhadap kepimpinan Pakatan Rakyat terutamanya DAP di Pulau Pinang.

Ini berikutan apabila pihak berkuasa tempatan yang tidak turun padang untuk mendengar masalah rakyat.

Beliau juga berkata bahawa beliau tidak lagi akan bertanding untuk mempertahankan jawatan sebagai Ahli Parlimen kawasan itu jika pihak berkuasa tempatan masih dengan pendirian mereka untuk merobohkan penempatan di kawasan terbabit.

Pengusiran serta perobohan kediaman di kawasan itu menurut beliau sudah berada di tahap kritikal. Beliau juga menambah bahawa kebanyakan kes kediam disitu masih lagi di peringkat mahkamah dah tidak sepatutnya PBT mengambil keputusan sebegitu tanpa memikirkan masalah rakyat.

Bagi MKP ini semua adalah kehendak rakyat Pulau Pinang itu sendiri dengan cara memberikan kuasa pemerintahan kepada DAP yang sememangnya rakus untuk merampas apa sahaja yang mereka fikir boleh mendatangkan keuntungan kepada mereka.

Tahniah kepada Lim Guan Eng yang berjaya memperbodohkan rakyat Pulau Pinang seterusnya merampas hak mereka.


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive