Tuesday, February 21

BLOGGER KEJAR RANKING DENGAN MELONDEH?


1. Adalah menjadi TANGGUNG JAWAB kami sebagai penulis maya MENYATAKAN KEBENARAN kepada siapa juga PEMIMPIN ISLAM tidak mengira SIAPA dan parti politik mana mereka bernaung.

2. Menjadi TANGGUNGJAWAP BERSAMA kami sebagai penulis maya dan para Ulamak dan Cendekiawan Islam untuk menyedarkan para PEMIMPIN terutama pemimpin parti pemerintah untuk merujuk dahulu kepada Para Ulamak,Penasihat Agama tentang TATASUSILAmenghadhiri mana mana perayaan/sambutan yang melibatkan perayaan rakyat bukan Islam negara ini supaya tidak mencetuskan salah tanggapan dan kekeliruan dikalangan umat Islam negara ini walaupun kehadhiran itu atas kapasiti mereka sebagai pemimpin negara.

3. Perlu ada garis panduan yang JELAS tentang perayaan yang bersifat kebudayaan atau keagamaan agar pemimpin tidak terperangkapdalam situasi dimana ianya akan menyebabkan kekeliruan dikalangan umat Islam dan ini MESTI lah dipersetujui oleh semua PEMIMPIN yang mewakili rakyat bukan Islam.

4. Sebagai penulis maya KAMI dinasihatkan lebih berhati hati dengan penulisan/artikel yang mahu dipaparkan dan mengelakan sama sekali artikel berunsur LUCAH dan FITNAH yang akhirnya akan memusnahkan KREDIBILITI kami sebagai penggiat media baru dan paling ditakuti KAMI perlu diperhitungkan atas segalanya dihadapan Allah Rabbu Jalil di akhirat kelak.

KOMEN MKP :Kekadang terfikir jugak dengan fakta yang nyata,dalam dunia politik mana ada yang strait foward . Akan tetapi , janganlah kita menjadi munafik .dalam segala tindakkan atau ilmu yang diterjemahkan kepada orang lain.Umpama bermimpi di siang hari depa nie , MKP tak rela tengok UMNO serta BN kalah lagi pada PRU 13.Orang Penang dah merasa azab bila LGE jadi CM,sampai nak sewa dewan orang ramai kena dapat kelulusan dari LGE dan banyak lagi malapetaka kena kat dahi. Yang benar harus di dedahkan walaupun pedih atau memakan diri jika terpaksa membuka pekung orang lain buat saja MKP PEDULI APA.Kalau kita masih ditakok lama nescaya Putrajaya Milik Anwar.Belajaq la terima kekalahan jika masih tidak mahu berubah. dalam perang cuma MKP tau ayat nie saja BUNUH MUSUH ATAU KITA TERBUNUH.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive