Tuesday, February 28

NURUL IZZAH KENA TUMBUK?

Pepatah orang tua ada menyatakan "kerana mulut badan binasa"inilah akibat kerana bermulut bacul seperti Nurul Izzah.walaupun begitu depa nie janganlah buat macam tue kesian kat dia nanti dah tak lawa pulak lepas nie.


Hampa tengok apa yang nurul dok buat fitnah kepada UMNO dan BN,macam mana rakyat tak marah klu macam nie.Perbodoh orang kampung dan meroyan dengan duit BR1M nie kenapa?

Foto aksi dimana Nurul Izzah menunjuk raut wajahnya bila ditumbuk oleh brader berbaju merah di sebuah kedai kopi dalam daerah Parlimen Paya Besar, Lepar 1 , Pahang.
Rupanya kedatangan Nurul Izzah disana secara mengejut sehingga menimbulkan kemarahan penduduk kampung bila Nurul Izzah mula berpolitik kedai kopi.
Jom lihat foto-foto yang memperlihatkan reaksi takut dan muka benggang Nurul Izzah. Geli hati dengan mimek muka Nik Nazmi seakan memperli cerita Nurul Izzah…hua hua hua baca disini seterusnya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive