gaza

Friday, February 24

Marsha Buat MKP Telan Ayaq Liur.




Seksi betul Marsha Londoh di majalah FHM ni. Tak terkata-kata melihat aksi Marsha yang sungguh mengugat jiwa kejantanan yang sedang melihat gambar dia ni. Tapi selepas ni harap Marsha bolehlah perbaiki sedikit pengayaan yang sedia ada ni. Bawalah imej ketimuran, kita kan orang Malaysia. Seharusnya Marsha dapat menyesuaikan diri dan peka dengan keadaan sekeliling. huhu.



Wohaa.., bukan saja Julie Woon yang suka beraksi seksi dalam majalah.., rupanya ramai lagi artis kita yang suka beraksi macam tu.. Seronok agaknya beraksi seksi macam ni kot? Sebab tu ramai artis tanpa segan silu buat perkara yang sama..

Terbaru., gambar Marsha Londoh AF3 yang seksi pula terpapar dalam majalah Mangga.. Gua tak pernah baca pun majalah ni.., cuma gua pernah tengok ia dijual dikedai-kedai mamak..

Tapi bila gua ternampak je gambar seksi Marsha didalam satu blog hiburan, terus gua teringat cerita dia yang nak bunuh diri baru-baru ni..

Marsha didakwa kononnya cuba untuk membunuh diri akibat dari boyfriendnya curang.., tapi Marsha dah nafikan cerita tu..

Katanya.., dia pengsan bukan sebab telan 30 biji Pil Tidur, tetapi dia pengsan akibat tekanan darah rendah.. Jadi, cerita nak bunuh diri tu tak betullah..

So.., mungkin sibukkan diri dengan kerja adalah satu usaha Marsha bagi lupakan tekanan tu.. Tapi tak perlulah beraksi seksi terlampau.. Kan banyak lagi cara lain...


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive