Thursday, February 23

DAPhne IKING PULAK MASUK PAS?



Lepas satu,satu lagi artis yang buat kerjasama dengan PAS,Lainlah kalau diberi ganjaran yang agak lumayan untuk menarik minat artis nie.Ayat retorik selalu diguna pakai ialah untuk nak tarik pengundi muda.Kesian juga tengok kat pemimpin-pemimpin PAS ni. Kalau dulu bila buat program, yang dijemputnya Pak Lebai-Pak Lebai. Entah kat mana silapnya, sejak dapat nasihat dari Nuar Berahim dan Mat Sabu, kini PAS dah terpaksa tumpang populariti artis. Lepas satu, satu artis yang disewa. Kali ni Kelantan undang Daphne Iking pulak. Sure malatop.



Rupanya gagal juga tarbiah PAS kat Kelantan. Ingatkan selepas berpuluh tahun berkokok kat Kelantan, orang Kelantan tak kenal artis, cuma kenal Ustaz dan Ustazah. Rupanya tidak....kalau bawak artis, orang Kelantan berduyun keluar macam kelkatu lepas hujan. 


Nasib baik le kat Johor ni, dalam musim menyambut Maulid ni, pemimpin-pemimpin UMNO berebut mencari ustaz dan ustazah yang terbaik untuk dihidangkan kepada orang-orang Islam dan Melayu. Syabas!  

He...he...he...dah dekat PRU ni, mana-mana artis yang ingat nak cari job kat Kelantan dipersilakan. Pekena cukup-cukup kat orang PAS yang dulunya memandang serong bebeno kat artis. Kepada yang hadir, ingat!...masuk adalah percuma, tetapi mamat berkarung plastik tetap ada. dtenggara

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive