Sunday, February 26

VIDEO EKSKLUSIF : BADRUL AMIN DAN PAS DIKACA MATA PROF. USTAZ MOHD NORDERIS




Komen Professor Ustaz Mohd Nor Deris mengenai PAS serta pemimpinnya. Kemelut melanda PAS kini adalah azab dari Allah kerana kekufuran serta sikap munafik Pemimpin itu sendiri.Penjelasan panjang lebar telah diberikan kepada MKP. Demi perjuangan memertabadkan syiah Islam Prof. Mohd Nor sanggup meluangkan masa walaupun setelah baru pulang dari ceramah di Pentas Pemuda Di Balik Pulau.

Prof Ustaz Mohd Nor Deris merupakan bekas AJK Dewan Tertinggi PAS yang mana sudah berpuluh tahun bersama PAS termasuklah Nik Aziz dan Haji Hadi. Pelbagai ranjau bersama PAS juga telah di lalui oleh Prof Ustaz Mohd Nor Deris.

Dalam video ini beliau cukup menjelaskan apa peranan PAS yang sebenarnya dalam hala tuju negara Malaysia hari ini. PAS tidak lain dan tidak bukan hanya inginkan kuasa politik sehingga sanggup mengetepikan prinsip perjuangan mereka yang sebelum ini Negara Islam menjadi kata kata mereka.

Sekarang PAS sudah makin parah dan AZAB neraka semakin menghampiri PAS terutama pemimpin mereka kerana bersekongkol dengan Kafir Harbi dalam menentang kerajaan Malaysia hari ini yang jelas merupakan kerajaan yang di pimpin oleh orang Islam dan bukan Kafir.

PAS yang dulunya menentang DAP kini telah menjilat DAP sehingga UMNO yang dulunya di katakan KAFIR telah kembali ke atas mereka pemimpin dan ahli PAS.

Masaalah rakyat Malaysia hari ini adalah masaalah ketaksuban yang mana masih ramai yang di momokkan dengan dakyah songsong yang di bawa PAS. Undi PAS masuk Sorga sedangkan Sorga dan neraka buat Nik Aziz dan Haji Hadi pun belum dapat di tentukan kemana mereka akan pergi.


MKP AYAT SEMPOI : Badrul Amin apa sudah jadi nak sangat jadikan Anwar sebagai Imam mahadi,Ingatlah lain kali jangan memperlekehkan Imam Agong untuk glamour didalam Politik,Ini lah azab yang PAS serta PKR terima setelah mempergunakan Islam untuk berpolitik,jangan jadi MUNAFIK..............

1 comment:

Pewaris Wasiat said...

Dasal ULAMAK SUK..Sememangnya puak puak ni jauh dilubuk hati adalah HUBBU DUNIAH...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive