Sunday, February 19

APA YANG PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT BUAT?SALAHKAN UMNO SAJA HAMPA PANDAI!!



MKP tertarik dengan apa yang dibaca dalam sinar harian hari ini.Pemimpin Pakatan Rakyat DAP  Kedah hanya pandai bermain politik yang tidak matang dengan hanya mahu undi melayu seperti yang didebatkan oleh Ketua Menteri Paling Celaka dalam sejarah Pulau Pinang semalam.Padahal nasib kaum sendiri tidak dibela oleh DAP Kedah.Guan Eng hanya menyalahkan UMNO dalam semua hal.Apa kejadah Pemimpin macam nie cakap talak selupa bikin.Lancau ini macam punya Lampha lu sulah manyak besaq lo!!!!!!!!!
Empat anak kepada mangsa bunuh di Taman Saga, semalam, yang kini dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) mendapat perhatian MCA dan Gerakan.
 Ahli Parlimen Alor Setar, Datuk Seri Chor Chee Heung berkata, keadaan anak mangsa masih trauma dengan kejadian berlaku ke atas ibu mereka, Ung Siew Lin, 46, yang ditetak bekas suaminya.
Menurutnya, anak mangsa ketika dilawat turut melahirkan rasa bimbang mereka dengan kecederaan yang dialami. 
“Mereka cedera di tangan, jadi mereka khuatir dengan masa depan jika tidak dapat melakukan sebarang pekerjaan.“Selain itu, Pertubuhan Kebajikan Taman Saga akan membantu menguruskan proses pengebumian mangsa kerana dia tidak mempunyai saudara mara,” katanya kepada pemberita di HSB. 
Empat anak mangsa yang dirawat di HSB, termasuk Wong Chiew Ling, 26; Wong Chew Shen, 22, dan Wong Chew Wei, 21, serta anak angkat mangsa, Chn’g Sheve Mei, 26.Lawatan beliau lebih satu jam itu turut disertai Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Derga, yang juga Pengerusi Gerakan Negeri Kedah, Dr Cheah Soon Hai. 
Chee Heung berkata, MCA dan Gerakan akan sama-sama membantu keempat anak mangsa sekiranya mereka memerlukan bantuan.Beliau berkata, pihaknya turut meminta agar pihak HSB menyegerakan proses pembedahan kepada mereka terlibat.
 “Kita bimbang jika proses pembedahan lambat dilakukan ia akan memberi kesan kepada keadaan fizikal yang lain.“Persetujuan daripada pihak HSB juga diterima bagi mempercepatkan proses pembedahan tersebut,” katanya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive