Tuesday, February 28

BADRUL AMIN BOLEH MASUK RAJALAWAK LEPAS NIE?


 
Barul Amin dok main cerita lawak pulak dah,Semuanya salahkan UMNO dalam kes nie.....Apa kejadah punya lawak tahap gaban nie.Lepas tue siap buat penafian dari kedua-dua belah pihak pulak....


Kesian pukul 3 pagi kena pukul dalam bilik hotel.Pelawok ,Pelawok ,Pelawok ,Pelawok ,Pelawok ,Pelawok ,Pelawok ,Pelawok ,Pelawok ,Pelawok 

Sumber yang turut berada ketika suami wanita tersebut menyerbu bilik di tingkat tiga hotel berkenaan berkata, pintu bilik berkenaan gagal dibuka sepenuhnya berikuta dihalang rantai pada pintu itu.“Pasangan berkenaan [Badrul Amin dan wanita isteri orang itu], mengambil masa kira kira 20 minit sebelum menanggalkan rantai kunci keselamatan pintu bilik hotel berkenaan.Keadaan dalam bilik ketika itu gelap dan arahan supaya membuka pintu tidak dihiraukan sebaliknya mereka hanya berdiam diri sebelum pintu dibuka.memang indah menjadi ahli parti pembangkang di Malaysia.  Hampir semua kesalahan yang dibuat, sudah ada pihak yang akan menanggung kesalahannya, tidak lain tidak bukan, UMNO.

Jenis bodoh ini dimulakan Ketua Umum yang terperangkap dengan macam-macam skandal, dengan jantan, dengan perempuan, yang belum dengan binatang.  Untuk menutup salah lakunya, dia gemar mengalihkan perhatian kepada UMNO, entah taktik yahudi mana dia pakai.

Soalannya sampai bilalah agaknya UMNO akan dikaitkan dengan insiden-insiden moral yang melibatkan pemimpin pembangkang?  Kalau difikirkan pulak, apa hebat Badrulamin yang UMNO nak bersusah payah untuk rencanakan kes khalwat ini?  Dia bukan besar mana pun, bertanding dari 1999 sampai sekarang pun tak pernahnya yang menang.

Itu kalau betullah UMNO ini parti yang gemar mereka-reka kes sebegini untuk menjatuhkan pemimpin pembangkang terutama asal PKR.  Masalahnya takde pun.  Macamlah kita takde kerja lain nak dibuat.

Rakyat sebetulnya dah muak dengan pendekatan yang macam ini.  Anwar pun tahu tu tapi sebab dendam membuak dalam dada sebab UMNOlah punca dia tak boleh nak meneruskan ‘aktiviti’ yang dimula dari belakang.  Selama ini Anwar mewah dengan jantan, mewah dengan bini orang, mewah dengan perempuan, datang UMNO kasi dedah dan dia tak boleh nak teruskan aktiviti itu semua dah.


Sebab itu Anwar macam orang gila talak, sikit-sikit UMNO, sikit-sikit UMNO, apa dah tak de nama lain ke?


Sampaikan hal Badrulamin tertangkap khalwat pun salahkan UMNO juga.  Eh, siapa yang ajak perempuan tu datang?  Siapa yang ajak masuk bilik?  Apa kaitan UMNO dengan lelaki perempuan itu dan sebagainya.


Semua ini perlu dijelaskan dulu, bukan semborono menuduh UMNO, UMNO.  Tapi macam selalu penulis katakan, untung Anwar, untung Badrulamin ialah depa ada penyokong yang tak pernah guna otak setiap kali berfikir, sebab itu pendekatan yang semacam ini laku sesaja.


MKP gesa, Badrulamin cepat-cepat cuci dosa dengan Nik Aziz.  Nik Aziz dia macam paderi juga (penulis sebut macam), boleh kasi clear dosa orang yang terlibat hal-hal macam ini.  Bukti dah banyak, Eli yang tak beragama Islam pun Nik Aziz juga cuci dosanya.  Gamaknya dah takde paderi lagi yang boleh cucikan dosa Eli sehingga perlu Nik Aziz juga cucikan.


Lagipun ia sudah jadi seakan SOP yang tidak tertulis dalam Pakatan harami pembangkang.  Asal kantoi jumpa Nik Aziz, asal kantoi, jumpa Nik Aziz.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive