Wednesday, February 22

APA DAH JADI DENGAN KMS1M !!! @1_Agenda


MKP sedih dan terharu dengan apa yang telah dibaca dilaman blog.Pada mulanya ingat ini semua untuk menyatukan semua pengiat media sosial didalam satu tujuan serta matlamat untuk menangkis segala serangan didalam media sosial Facebook dan twitter.Akan tetapi bila terbaca diblog Pemangku YDP 1Agenda merungkai segalanya. 


Berikut adalah komen dari Taiping Mali 

TM NOTE
Semalam seorang sahabat telah menghantar link blog jendelamaya. 

TM mengucapkan terima kasih kepada penulis blog jendela maya yang membangkitkan isu ini. 

TM bagi masa lagi kepada sesiapa yang ingin mengulas isu ini sebelum TM menjawabnya. 

TM adalah  Timbalan Presiden 1 Agenda dan konvensyen media ini adalah harta intelek dan hasil R&D 1 Agenda.

Ia mendapat sokongan dan pengiktirafan, sebab itu lah Perdana Menteri  Dato Seri Najib Razak sudi hadir untuk merasmikan pelancaran konvensyen tahun lalu.

MKP bukan nak membesarkan lagi isu nie akan tetapi terpanggil memberi komen berkenaan KMS1M.MKP menjadi ahli 1 agenda selepas pulang dari PRN sarawak dan hingga hari isnin MKP telah menghantar BBM kepada YDP 1Agenda  untuk tidak lagi menjadi Ahli akan tetapi sehingga kini tiada jawapan yang diterima.Mungkin MKP tiada makna atau tidak pernah memberi sumbangan kepada 1Agenda.Tiada niat untuk memburukkan sesiapa akan tetapi didalam BBM tersebut MKP ada menyatakan akan memberikan bantuan sekiranya diperlukan kerana niat dan perjuangan adalah untuk memenangkan BN pada PRU 13.

Banyaklah kisah yang MKP dengaq dan akan memberi ulasan serta pertanyaan esok.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive