Wednesday, February 15

BLOGGER PAKATAN DAH MENGAMUK PASAL GAMBAQ NIE.




depa yang mulakan permainan ini,bila blogger pro BN dedahkan anwar depa nak mengamuk pasal apa kenapa  nak mempertahankan jugak yang tidak betul.Pandai pulak kata superimpose la dan bermacam lagi sama jugak terjadi dalam cita vifeo seks sebelum ini.Mana pemimpin-pemimpin   PAS seperti Mahfuz Bean  yang mengutuk Najib ekoran  teguran  Mufti Perak  bila melihat gambar Anuwar di atas ini ? Dalam Haprak Daily punya la mereka guna kenyataan orang yang pernah mereka gelar Haramsani untuk sebagai modal politik .

Tapi hari ini bila tersebar gambar   pemimpin agung Pakatan yang terkenal sebagai pejuang Islam Liberal & pluralisme relaks je turun Thaipusam dengan dicalit  tanda merah lagi di dahi.

Mana pergi penasihat2  agama Anwar atau ulama-ulama   parasit PAS ? 

Adakah mereka suka kot Anuwar disambut seperti dewa hingga dicalit sedemikian ?


addin dah mengamuk suruh anwar jawap pasal isu nie heeee kantoi sudah!!!!!!!!!!!!

 


Isu nie tak mau jawab pulak lepas nie.Gambar seorang Timbalan YDP PAS Kawasan yang memberi bunga kepada wanita yang bukan ajnabi.

1 comment:

usssooong!!! said...

PAS sebenarnya dok cari jalan nak keluaq dari PR. Depa tunggu masa ja nak tuang. Tapi bila Bang Non lepas bebas masa 901, line jadi merenet balik laaa. Dgn isu TGNA soh clarify pasai Israel dgn baguih dok tandey dai, apa lagiiiiiiiii bola tanggong laaaaa

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive